donderdag 24 december 2020

Xmas in the woods


Hallo allemaal,

Vandaag is het tijd om mijn laatste kerstkaart van dit jaar met jullie te delen.
Ik ben nog bezig in mijn Journal Your December dus ik ben nog niet helemaal uit de kerstsfeer, hihi.


De basis voor deze creatie is wederom mal 470. 713.071 van Dutch Doobadoo. Deze mal is nog niet zo heel oud maar behoort nu al tot mijn favoriete. Het mooie This Miracle Night papier van Craft O'Clock heb ik gebruikt voor de aankleding.  Dit papier heb ik nog extra bewerkt met een mask stencil uit de S40 stencil set van Elizabeth Craft design en de Distress Grit paste (TDA71730) van Ranger in combinatie met een dun laagje Gesso.
De bomen uit Planner Essentials 1674 van Elizabeth Craft designs zijn ook erg leuk voor op je kaart en dus heb ik ze hier gebruikt in de achtergrond. Ik heb ze in tweeën geknipt en achter elkaar gezet voor meer "bos" effect.
De hertjes (6002/2029) en het kampvuur (60020508) zijn beide van Joy crafts en passen leuk bij het geheel.


Deze schattige digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell.
Uit de Holly Jolly Sentiments stempelset van CC design heb ik een bijpassende tekst gekozen. 
Als finishing touch nog een strik en belletjes en klaar is deze laatste kerstkaart.

Ik hoop dat ik jullie zo vlak voor kerst nog op ideetjes heb kunnen brengen.
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en tot snel weer bij een volgende creatie.

Groejes !

 

1 opmerking:

Pat zei

Oh my goodness, Lilian! This is just gorgeous!! Thanks so much for joining us this month at Mo's!! xx Pat Frank

Een reactie posten