zondag 6 december 2020

Drukte in de keuken

Hallo allemaal,

In deze tijd van het jaar wordt er veel geknutseld rondom het thema Kerst wat natuurlijk niet zo gek is. Soms is het dan ook fijn om even uit dit thema te stappen en een "gewoon" verjaardagskaartje te maken.


Voor de basis gebruikte ik wederom mal 470.713.071 van Dutch Doobadoo. Met Dutch Dooabdoo mask stencil 470.715.104 en Distress Oxide Antique Linen heb ik de achtergrond bewerkt. De kachel (CR1525) van Marianne Design past natuurlijk ook goed als fornuis in de keuken.


De koks van My Favorite Things (BB-030) en de muisjes van Lawn Fawn (LF2415) passen ook erg leuk bij elkaar. Samen maken ze er een gezellige boel van in de keuken. Deze heb ik met de Zig Clean Colors gekleurd. De tekst komt uit de CDST-0042 stempelset van Carlijn design.

Ik ben erg in mijn nopjes met deze creatie en hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten