woensdag 16 december 2020

Kerstwens op hout

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend kwam mijn man thuis met een aanhanger vol met boomstammen. Dit heeft mij geïnspireerd en tot de volgende creatie gebracht.
Nadat ik een mooi formaat stam had uitgezocht heeft hij er mooie schijfjes van gemaakt met een gaatje erin zodat ik er een hanger van kon maken.


Aan de voorzijde ben ik in de achtergrond het mask stencil met de vogelpootjes uit de stencil set (S040) van Elizabeth Craft designs gebruikt. Deze heb ik opgezet met structuurpasta waarna ik vervolgens in de natte pasta goud embossingpoeder heb gestrooid. Na het verwarmen levert dit de verhoogd gouden pootafdrukjes op, 
zo leuk !


Het roodborstje komt uit ECD stempelset CS210. Met de Graphitint van Derwent heb ik deze van kleur voorzien. Het vogeltje zit op een takje (uit ECD set 1823) wat ik uit kurk en cardstock heb gestanst.
Het huisje uit ECD set 1820 heb ik uit zwart cardstock gestanst, samen met de bomen uit ECD set 1825 vormt dit een leuk tafereel in de achtergrond.


Aan de achterzijde heb ik de sneeuwvlok uit ECD set 1825, gestanst uit Vellum, gemaakt. Op een rode banner heb ik de leuke tekst uit de Ho Ho Ho stempelset van Carlijn design gestempeld.
Op deze manier heeft de achterzijde ook net dat beetje extra.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze hangers, 
het was in ieder geval erg leuk om te maken. 

Groetjes !



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten