woensdag 9 december 2020

Journal Your December dag 1 t/m 3

Hallo allemaal,

De kop is eraf, het begin van Journal Your December is gemaakt.
Enkele weken geleden had ik de pagina's al klaar gemaakt en al enkele die-cuts voorbereid.
Vandaag wil ik de voorpagina en de eerste 3 dagen met jullie delen.


Ik heb gekozen om deze jyd in mijn groene tn te maken. Het Christmas Wishes design papier van Scrapboys past hier erg mooi dus heb ik deze gekozen als basis.
Ik heb op de voorpagina voornamelijk met spullen van Elizabeth Craft Designs gewerkt.
In de achtergrond een mask uit het S040 Pattern Stencil Pack in combinatie met reliefpaste van Cadence en de Dirt Martini Dylusion paint.
Uit zwart cardstock heb ik stencil 1822- Cubic Background gestanst en in delen verwerkt op deze pagina. 
Uit kurk heb ik de tak uit set 1823 gestanst en verwerkt met de cijfers uit set 1820. De sneeuwvlok gestanst uit vellum komt uit set 1825 net als het leuke boompje.
De love heb ik uit rood gestanst en komt uit Planner Essentials 5.


Ook voor deze pagina's heb ik gebruikt gemaakt van de Stencil set. Aan de rechterzijde heb ik deze overgebracht met Nuvo Crackle Mousse. Voor nog wat extra sparkle heb ik nadat deze mooi gedroogd was nog met Ice Crystal paste van Pentart over gewerkt. 
De teksten komen uit Pieten Post stempelset van Marianne design.


De thema's van dag 2 en 3 heb ik geruild omdat deze dan beter uitkwamen met de foto. 
Het thema quilt vond ik in eerste instantie erg lastig maar na wat inspiratie vind ik het een kei leuk thema en ga ik het misschien wel vaker doen.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze pagina's.
Op naar de volgende !
Bedankt voor het bezoekje en tot snel,

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten