zaterdag 26 december 2020

JYD2020 dag 4 t/m 6

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik weer enkele pagina's van mijn Journal Your December 2020 met jullie delen.
Ik lig een beetje (veel) achter maar dat mag de pret niet drukken.


Thema 4 was gingerbread. In het Christmas Wishes van Scrapboys (hier is ook de basis van) zaten deze leuke gingerbread figuurtjes, ideaal dus.
Met wat jute en een strook washi tape was deze pagina zo gepimpt nadat ik eerst de basis had bewerkt. Voor het bewerken gebruikt ik een mask stencil uit de S40 set van Elizabeth Craft designs in combinatie met Distress grit paste. Vervolgens ben ik er nog met groene Vintage Gesso van Cadence ligt overheen gegaan en witte Gesso.


Het thema van dag 5 was House. Hiervoor gebruikte ik het label uit set 1820 van Elizabeth Craft designs. Ook het leuke kruissteek patroon wat erbij zit heb ik verwerkt in het label. Een huis mag natuurlijk niet ontbreken en ook deze vind je in deze set net als de boom overigens. Uit PK9173 van Marianne design komen de sticker van de maan en de tekst. 


Dag 6 had thema Ice Crystal. Het papier heb ik eerst voorzien van een dunne laag gesso om het wat neutraler te maken. Achteraf gezien had ik hier nog iets meer met structuur ofzo moeten doen maar dat is achteraf he.
De ijskristallen komen uit set 1825 van Elizabeth Craft designs. Deze heb ik uit Vellum gestanst en voorzien van een laag Ice Cristal van Pentart.

Ik begin er steeds meer plezier aan te beleven aan het maken van dit album. 
Op naar de volgende dagen !

Fijne tweede Kerstdag !



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten