zaterdag 19 december 2020

Colorful Christmas

Hallo allemaal,

Ik heb nog een hoop ideetjes voor kerstkaartjes dus hier is er weer eentje.
Ik heb gekozen voor veel kleur in deze donkere dagen voor kerst.


De basis voor deze kaart is Dutch Doobadoo mal 470.713.189, deze is lekker groot dus er past veel op.
Op Waterart papier heb ik Stamperia ricepaper DFSA4521 geplakt. Rondom de afbeelding heb ik met Cadence Rusty Patina gewerkt icm gesso en Dylusion verf. In de achtergrond heb ik ook nog enkele stempels uit de Art by Marlene adventscalender verwerkt.


Uit set 1809 van Elizabeth Craft Designs heb ik de kerstboom gestanst in twee kleuren groen. Ook hier heb ik weer met gesso gewerkt voor een "sneeuweffect".
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell. Met de Starry Colors van Gansai Tambi heb ik hier wat glitter aan toegevoegd.
Door de lucht rijdt de kerstman in zijn slee, deze is gestanst met COL1340 van Marianne Design.
De kerstwens komt uit de HO HO HO stempelset van Carlijn design. 
Als finish touch nog meer bling-bling door de pailletten in bijpassende kleuren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kleurrijke kerstkaart.
Bedankt voor het bezoekje en hopelijk zie ik jullie snel weer bij een volgende creatie.

Groetjes !



 

3 opmerkingen:

Belinda Basson zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Belinda Basson zei

I love this so much! It's wonderf to see as a Christmas ides

Grenouille Greetings zei

A wonderful large shaped card with your sweetly coloured image and that fantastic paper background. Happy Holidays! Stay Safe and thank you for playing along with Mo's Digital Pencil Challenge this week with this adorable card. Hugs, Lesley

Een reactie posten