zaterdag 12 december 2020

Warm Wishes


Hallo allemaal,

De deadline voor de kerstkaartjes komt nu echt dichtbij. 
Hebben jullie de kaartjes al verstuurd?
Inspiratie kun je nooit genoeg hebben dus ik wil deze nog even met jullie delen.


De basis van deze ster heb ik gemaakt met STENCILSL303 van Studio Light. Wat een leuk modelletje he?
In de achtergrond heb ik designpapier uit de Rusty Weathered set van Elizabeth Craft Designs verwerkt. Deze heb ik iets opgelicht met een dun laagje gesso. Uit de S040 stencilset van Elizabeth Craft designs heb ik het stencil met de sneeuwbolletjes gebruikt in combinatie met Grit Paste van Tim Holtz. Hieroverheen heb ik her en der ook nog wat gesso gesmeerd om het nog meer op te lichten. Ook het randje van de ster heb ik ingesmeerd met een beetje gesso.


Na het bewerken van de achtergrond ben ik verder gegaan met de aankleding hiervan. De leuke kerstboompje komen uit set 1825 en het huisje uit set 1820, beide van Elizabeth Craft designs. het roodborstje komt uit stempelset CS210 van Elizabeth Craft designs en heb ik gekleurd met de Graphitint van Derwent. Het takje waar dit vogeltje op zit komt uit set 1823 van Elizabeth Craft designs. Deze heb ik uit bruin papier gestanst en uit kurk. Het kurk komt ook terug in de Mistletoe welke ook gemaakt is met de takjes uit set 1823 van Elizabeth Craft designs.
De elementen heb ik voorzien van een laagje "sneeuw" met de snow effect paste van Pentart. 
Als finishing touch nog een tekststicker van Tim Holtz.

Tijdens de live in de Freubelen met ‘t Boekensteuntje Facebookgroep heb ik deze dubbele ster met verlichting gemaakt. 


De live kijk je terug via deze link;

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten