zondag 1 december 2019

Winters duo


Hallo allemaal,

Ik hou er eigenlijk niet van om kaartjes te maken die hetzelfde zijn of op elkaar lijken. Vandaag is dus een uitzondering (denk ik, hihi). Eigenlijk is het erg leuk om zo aan de slag te gaan.


De nieuwe digi's van Mo Manning brachten mij op het idee om een soort van setje te maken.
Beide digi's heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer van Faber Castell. 

 

De bont details heb ik met Flock poeder gemaakt. 
Met de Aqua Shimmer van Nuvo heb ik de vleugels van glitter voorzien. Heerlijk vind ik het om al deze dingen zo met elkaar te combineren !


Het design papier in de achtergrond komt uit de Cute & Co paperpad (P13-226)  van Piatek.
De mooie sneeuwvlok (Marianne Design, LR0632) heb ik nadat ik deze uit het cardstock heb gestanst ook nog uit glitterpapier gestanst. Door beide op elkaar te plakken ontstaat er een stevig geheel.
De stempels van Carlijn Design zijn inmiddels favoriet bij mij. Op dit kaartje heb ik de stempels uit de Fijne Feestdagen set verwerkt.
Een doodle randje en enkele druppels Glossy Accents zorgen voor de finishing touch.

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog met vandaag niet één maar twee kaartjes.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. 
Tot snel weer bij mijn volgende creatie !

Groetjes !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten