woensdag 18 december 2019

Candlelight


Hallo allemaal,

De tijd van het versturen van de kerstkaartjes komt steeds dichter bij. Ik stel het altijd zo lang mogelijk in de hoop dat ik mijn laatste ideeën nog kan uitwerken en versturen.
Dit is een van die ideeën.


De basis heb ik met Dutch Doobadoo mal 470.713.157 gemaakt. Met Distress inkt heb ik de achtergrond op kleur gebracht. D.m.v. waterspetters en spetters verdunde Gesso heb ik een sneeuweffect gecreëerd. 


De kaars is ook een mal van Dutch Doobadoo,470.713.682. Het kaarsje aan zich heb ik ook op kleur gebracht met Distress inkt. De kandelaar heb ik eerst uit zwart cardstock gemaakt en vervolgens met embossing enamel van Stampendous bestrooid waardoor er dit gave effect ontstaat. 


Deze geweldige digi van Mo Mannig heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. Ik had eigenlijk bedacht om deze met de Polychromos te kleuren maar op het laatste moment bedacht ik mij dat de clean colors beter zou uitkomen.

Voor de afwerking heb ik wat kerstgroen (Joy, 6002/0769 en 6003/0059) en een roosjeop de kandelaar verwerkt. De kerstwens heb ik gestempeld met de Fijne Feestdageb set van Carlijn Design.

Hopelijk heb ik jullie nog kunnen inspireren met dit kerstkaartje. Wie weet voor een komende voor volgend jaar.
Fijne dag vandaag !

Groetjes !

1 opmerking:

Een reactie posten