maandag 23 december 2019

Star 2020


Hallo allemaal,

Nadat de kerstkaartjes op de post zijn heb ik nog zin om een kaartje te maken voor 2020.
Altijd leuk om iemand zo nog iets moois te wensen voor het nieuwe jaar.


De basis voor deze ster is een nieuwe mal van Dutch Doobadoo 470.713.758. De Winter Joys paperpads van Studio Light heb ik gebruikt om de ster aan te kleden.


In goud heb ik de mooie mal van Craft Emotions (115633/0519) gestanst. 
De vuurpijlen (Marianne Design, LR0503 heb ik ook uit de Winter Joys design papier van Studio Light gestanst. De cijfers komen uit de rolodex mal van Jilliez. Om ze iets meer op te laten vallen heb ik er met een gouden pen accenten op gemaakt.

Toch altijd weer leuk om ook in dit thema een kaartje te maken. Zo leuk zelfs dat ik er nog eentje gemaakt heb, deze zien jullie binnenkort hier.

Wens ik jullie vast hele Fijne Kerstdagen en tot snel !

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten