dinsdag 31 december 2019

Album Black & Blue


Hallo allemaal,

Zo vlak voor het einde van het jaar wil ik dit album met jullie delen. 
Een album maak ik niet zo snel maar ik vind het wel erg leuk om te doen. In mijn vakanties heb ik daar heerlijk de tijd voor en die neem ik dan ook.


Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt, 470.713.339. Toen ik deze mal zag had ik meteen het idee voor een boekje. Voor de aankleding heb ik het Blue Magnolia design papier van 13@rts gebruikt. Met een randpons van Vaessen heb ik het leuke randje gemaakt. Als sluiting heb ik gekozen voor zwart lint. Aan de binnenzijde van het boekje heb ik deze expres wat langer gelaten voor een speels effect.


Het was wel nog even puzzelen om de binnenkant qua afmetingen passend te krijgen doordat ik er graag aan beide zijde een bindring in wilde maken. Met chipboard heb ik de laatste pagina verstevigd. Hierachter heb ik met chipboard een soort van doosje gemaakt waar je nog iets leuks in kunt verwerken. Voor nu heb ik gekozen voor een shakerlabel (gemaakt met de Fuse van Wer Memory Keepers) 
De vogelhuisjes van Marianne Design (LR0640 en LR0639) hebben ook een plekken gevonden in het album. 


Voor de aankleding van de pagina's heb ik wederom de randpons van Vaessen gebruikt. Met het Tag Punch Board van Wer Memory Keepers heb ik hier en daar een tag gemaakt. Daarnaast heb ik Die-cuts uit de Die-cut block uit de Jenine's Mindfull collectie gebruikt. Deze passen qua kleur leuk bij het design papier. 

Via de link kom je bij het flimpje waarin ik het album even helemaal laat zien:


Dit was mijn laatste project voor dit jaar. 
Op naar een mooi 2020 waarin ik hopelijk weer veel creaties met jullie mag delen.
Bedankt voor de bezoekjes het afgelopen jaar en tot snel in het nieuwe jaar.

Fijne jaarwisseling !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten