zondag 5 januari 2020

Adventure


Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal een fantastisch en natuurlijk creatief 2020 wensen !
Tijd om mijn eerste kaartje van 2020 met jullie te delen.
Na alle kerst- en nieuwjaarskaartje is het weer even tijd voor een ander thema. 


Al lange tijd liep ik rond met het idee om met deze producten een kaartje te maken. Eindelijk is het er dus van gekomen.
Op de voorzijde van dit model heb ik het kompas van Dutch Doobadoo gemaakt, 470.713.717.
Voor de aankleding van de basis en het kompas heb ik het Happy Travel design papier van Joy crafts gebruikt (6011/0593).


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Het was al een tijd geleden dat ik deze had gebruikt maar het kleurt nog steeds fantastisch !
In de achtergrond hiervan zien jullie nog de wegwijzer (Joy crafts, 6002/0495). Deze heb ik voor een hoge boom (Marianne design, LR0378) geplaatst.


Aan de binnenzijde heb ik de Hippy Van (Joy crafts, 6002/1365) voor de bomen (Marianne design, LR0378 en Joy crafts, 6002/1144) geplaatst.
Aan de linkerzijde heb ik nog een label verwerkt. Het label heb ik met het Tag Punch Board van WeR Memory Keepers gemaakt. 
De tekst komt uit de Hoera stempelset van Carlijn Design en heb ik ook met de Polychromos gekleurd.

Ik hoop dat ik jullie in dit nieuwe jaar weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel weer bij mijn volgende creatie !

Groetjes !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten