zaterdag 11 januari 2020

Thee voor twee


Hallo allemaal,

Een kaartje in het Thee thema voor de uitdaging van 't Boekensteuntje. 
Op Facebook vind je sinds kort de "'t Boekensteuntje daagt je uit !!!" groep. 
Een groep waarin iedereen maand een nieuw thema de volgers hoopt uit te dagen tot het maken van een kaartje. Dus.... wordt snel lid en doe ook gezellig mee !


De basis van deze kaart is een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.173. Voor de aankleding van deze basis heb ik het Felici'tea' design papier van Craft O'Clock (CC-ZPM-FT-19) gebruikt. 


Met de Beton Effect pasta van Cadence in combinatie met de stenen mask (Studio Light, MASKJMA01) heb ik in de achtergrond gewerkt. Op deze Beton Effect heb ik ook nog beide kleuren Cadence Moss gebruikt wat weer een extra gaaf effect geeft.


Het kleuren van deze Lili of the Valley digi heb ik gedaan met de Intense potloden van derwent. Afgelopen ben ik toch voor de bijl gegaan met deze geweldige potloden. Het kleuren op waterbasis is iets wat ik heel graag doe, dus wat dat betreft zit ik goed met deze potloden. Wat deze potloden zo bijzonder maakt is dat ze watervast zijn zodra ze zijn opgedroogd, hierdoor kun je dus net weer andere effecten creëren. Deze digi was mijn eerste echte kleurwerk met deze potloden en ik ben niet ontevreden. Het spelen met het watervast moet ik nog verder ontdekken maar dat zal vast wel lukken. 


Met het Pocket Punch Board van Wer Memory Keepers heb ik een leuke pocket gemaakt waar een theezakje in past. 

Voor nog meer aankleding heb ik nog een theepot met kopjes (Joy crafts, 6002/0976) gestanst en een bijpassend tekst (Joy crafts, 6410/0465) gestempeld.
Als finishing touch nog hier en daar een paillet in bijpassende kleuren en een doodle randje.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en dat jullie mee gaan doen met de uitdaging bij 't Boekensteuntje daagt je uit !!!

Groetjes !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten