donderdag 16 januari 2020

Woohoohoera !!!


Hallo allemaal,

Ik heb iets nieuws ontdekt, de alcohol inkt.
Voor vele misschien helemaal niks nieuws maar voor mij wel. Ik heb het lang tegengehouden omdat ik dacht dat het werken met producten op waterbasis mijn beter ligt. 
Toch begon ik steeds nieuwsgieriger te worden naar het werken met alcohol inkt en ben aan het experimenteren geslagen. Wat is dit leuk spul en veel veelzijdiger dan dat ik vooraf had verwacht.
Ik ga lekker door met experimenteren !


Voor dit kaartje heb ik een hartje uit mijn experiment gesneden. Het is nogal donker geworden en vond het daarom mooier om maar een klein gedeelte van het met alcohol inkt bewerkte papier te gebruiken


Ook in de achtergrond heb ik dezelfde kleuren alcohol inkt subtiel terug laten komen.  Leuk om hier zo mee te spelen en meteen de verschillende tinten te ontdekken.
De tekst voor het hart is uit de Hoera stempelset van Carlijn design.


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Inktense potloden van Derwent. Deze potloden zijn ook echt een aanrader. Ik zit nog in de ontdekkingsfase maar vind ze echt fantastisch !

Met nog een designpapiertje (Studio Light, PPSL129) een doodle randje en enkele pailletten is het kaartje klaar. 
Ik ben erg blij en tevreden met het proces en deze creatie !

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en misschien zelfs enthousiasmeren...
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij mijn volgende creatie.

Groetjes !











Geen opmerkingen:

Een reactie posten