maandag 20 januari 2020

Bday time


Hallo allemaal,

Afgelopen week kwamen de nieuwe digi's van Lili of the Valley uit. 
Wat een leukerds weer !
Ik ben er natuurlijk meteen mee aan de slag gegaan.


Voor de basis heb ik de pendule van Marianne Design gebruikt, PS8049. Met het Gentlemen Style design papier (6011/0636) van Joy crafts  heb ik de mal aangekleed. Echt een geweldige set voor het maken van mannenkaarten.


De digi heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell. 
Na het midden te hebben uitgemeten heb ik de wijzers erin bevestigd met een splitpen. De wijzers komen uit mal LR0636 van Marianne Design.
Met het Word Punch Board van Wer Memory Keepers heb ik de tekst gestanst. Het grasrandje heb ik gebruikt om de kaart af te maken.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje. Wens ik jullie nog een mooie dag en graag tot snel bij mijn volgende creatie.

Groetjes !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten