woensdag 8 januari 2020

XXX-jes


Hallo allemaal,

Hier is weer zo'n kaartje waarvan het resultaat heel anders is als van te voren bedacht.
Al van voor de feestdagen had ik een idee in mijn hoofd met de nieuwe vlinder van Marianne Design. Hier ben ik dus mee begonnen en deze is uiteindelijk niet eens op mijn kaart gekomen. Het loopt zoals het loopt zullen we maar zeggen. 


Ik ben begonnen om het Waterart papier van Kippers Hobby te voorzien van verschillende kleuren Nuvo Shimmer Powder. Het is nog steeds verrassend hoe dit elke keer weer uitpakt.


Nadat dit gedroogd is ben ik met de Cadence Beton Effect aan de slag gegaan. Deze pasta heb ik gebruikt in combinatie met de stenen mask (MASKJMA01) van Studio Light. Na het drogen heb ik nog een mos-effect aangebracht met de Moss effect paint van Cadence. Hiervoor heb ik zowel de lichte als de donker kleur gebruikt. Echt een gaaf effect zo !


Om de achtergrond nog wat "spannender" te maken heb ik er nog enkele stempels van Femke Kokke in verwerkt. De digi van Mo Manning heb ik met de Zig Clean Colors gekleurd.
Met nog een sierrand gemaakt met een randpons van Vaessen en de xxx-jes stempel (Joy crafts, 6410/0010) is het kaartje klaar.

Ik ben weer erg blij met het resultaat ondanks dat het toch heel anders is geworden.
Hopelijk heb ik jullie ook weer kunnen inspireren.
Fijne dag nog en tot de volgende kaart !

Groetjes !



1 opmerking:

Corry zei

Wat een leuke kaart , je hele blog is trouwens erg mooi . ik ben je gaan volgen .zou je ook een kijkje op mijn blog willen nemen en mij eventueel volgen
Mijn blog is corryscardandcreations
Groetjes Corry

Een reactie posten