zaterdag 14 december 2019

Hippy Van


Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje dat weer heel anders is geworden dan dat ik in mijn hoofd had.
Verrassend hoe zoiets toch iedere keer weer gaat.


De basis is een mal van Dutch Doobadoo (470.713.183). Over deze mal heb ik lang getwijfeld maar uiteindelijk ben ik overstag gegaan. Voor nu heb ik deze mal gewoon gebruikt zoals hij gemaakt is maar ik heb er nog wat anders mee in petto….. Mocht dit leuk uitpakken dan zal ik dit natuurlijk weer met jullie delen.
De Forest Winter scrap set van Joy crafts heb ik gebruikt voor de aankleding van de basis.


Bij deze mooie zachte tinten heb ik een lieve digi van Mo Manning uitgezocht en gekleurd met de Polychromos van Faber Castell.
Om het geheel niet te zoet te maken heb ik de Hippe Van van Jocelijne design in fel roze gemaakt.
Met spiegelkarton van Marianne Design heb ik de bumper en het logo gemaakt.





In de achtergrond heb ik een woonwijk (Marianne Design, LR0353) in zwart cardstock gemaakt. De leuke ronde mal komt uit de Autumn collectie van Joy crafst (6002/1045).
Voor de tekst heb ik de Gefeliciteerd en de Hoera stempelset van Carlijn met elkaar gecombineerd. Nog een rede waarom ik deze stempels zo leuk vind.
Met Nuvo drops heb ik de kaart voorzien van de finishing touch.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met dit kaartje wat in mijn hoofd heel anders was, hihi.
Nog een fijne dag en tot de volgende keer !

Groetjes !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten