vrijdag 20 december 2019

Frosty Kissis


Hallo allemaal,

Vanmorgen was ik even spontaan even live in de Freubelen met 't Boekensteuntje Facebookgroep. Het eindresultaat wil ik nu even met jullie delen.


De basis is de leuke nieuwe ster van Dutch Doobadoo, 470.713.758, deze heb ik bekleed met het Cute & Co design papier van Piatek. 
In het midden heb ik de cirkel (6002/0910) uit de Winter Wishes collectie van Joy crafts.


De stempels van CC Designs (CCD-0180) heb ik zoals in het filmpje te zien is gekleurd met de nieuwe watercolor van Studio Light van Jenine's mindfull. 
In de achtergrond heb ik twee boompjes (Joy crafts, 6002/1144) gezet.
De tekst komt ook uit de stempelset van CC designs.

Het filmpje is via de link terug te kijken:




Groetjes !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten