zondag 8 december 2019

Cupcake Party


Hallo allemaal,

Iedereen een beetje bijgekomen van pakjesavond? Hier in ieder geval wel en we maken ons alweer op om het huis is kerstsferen te brengen.
Ondanks dat ik nog steeds niet voldoende kerstkaartjes heb gemaakt voor dit jaar heb ik voor de afwisseling een verjaardagskaartje gemaakt.


Voor de basis van dit "zoete" kaartje heb ik de snoepjes mal van Dutch Doobadoo gebruikt (470.713.160).
Aan de buitenzijde van deze mal heb ik met een randmal van Joy crafts (6002/0986) een sierrand gemaakt.
De mal heb ik bekleed met het Vintage Roses design papier van Joy crafts, 6011/0548. Dit is al wat ouder papier maar ik blijf de kleurencombi geweldig vinden evenals de designs.


Uit glitterpapier heb ik een mooie blauwe mal van Joy crafts (6002/0971). Deze heb ik verwerkt in de achtergrond voor een sierlijk effect.
Voor deze mal heb ik de leuke digi van Mo Manning gezet. Deze heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell.
Met de Starry Colors van Gansai Tambi heb ik hier en daar een glittereffect gemaakt.


De bingo kaartjes heb ik gemaakt met de Crafty Cocktail Bingo set van Joy crafts. 
Achter de bloementoef heb ik blaadjes verwerkt die ik gestanst heb met de Vintage Flourishes 6003/0081 mal van Joy crafts.
Natuurlijk mag een tekst niet ontbreken. Wederom heb ik gekozen van een set van Carlijn design, de Hoera set.
Voor de finishing touch nog wat glossy accent en dan is het kaartje klaar.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoek en nog een fijne dag vandaag !

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten