dinsdag 26 november 2019

Coffee Time


Hallo allemaal,

Afgelopen week kwam de nieuwe collectie van Marianne Design uit. Ik was meteen helemaal weg van de pendule dus ben er ook meteen mee aan de slag gegaan.
Ik heb er verschillende ideeën mee dus moest kiezen waar ik mee ging beginnen. Het idee voor kerst/winter heb ik even bewaard en heb gekozen voor de "koffie-versie". Ik heb er ook nog een idee mee in baby thema dus hij zal zeker nog een keer voorbij gaan komen.


Terug naar het koffie thema. Met het Hug in a Mug design papier van Joy crafts (6011/0543) heb ik de mal bekleed. De gouden accenten heb ik met goud spiegelkarton van Marianne Design gemaakt. 


De shakerwindows (LR0025) van Marianne Design passen perfect in het ronde gedeelte van de pendule. De wijzerplaat (LR0636) van Marianne Design past helaas niet in het shaker gedeelte dus heb ik alleen de wijzer gebruikt. Na het stansen kwam ik erachter dat deze ook niet erin passen dus heb ik ze een beetje bijgeknipt. Als schudmateriaal heb ik natuurlijk voor koffiebonen gekozen.


Latte Lucy (SW1202) van CC designs past ook helemaal bij dit thema. Het kleurwerk heb ik gedaan met de Zig Clean Colors. Met de Starry Colors van Gansai Tambi heb ik de gouden accenten in het afdrukje gemaakt.


De tekst heb ik gemaakt met het Word Punch Board van Memory Keepers. Deze gebruik ik eigenlijk veel te weinig. Qua formaat passen de letters perfect op deze plek van de pendule.
Natuurlijk mag de koffiebeker (6003/0085) uit de Vintage Flourishes collectie van Joy crafts niet ontbreken bij dit thema.
Met de Branch Leaves van Joy crafts (6002/0939) heb ik de bloementoef meer body gegeven. Dit takje behoort echt wel tot mijn favoriete bij het aankleden van een bloementoef,

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze leuke mal. Hopelijk kan ik jullie binnenkort inspireren met de kerst/winter versie.

Wens ik jullie nog een fijne dag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten