dinsdag 12 november 2019

Midden in de winternacht ...


Hallo allemaal,

Na een weekje met griep en weinig tijd voor de hobby eindelijk weer een kaartje kunnen maken.
Deze keer heb ik gekozen voor een muzikaal kerstkaartje.


Voor de basis heb ik de Display Clouds mal gebruikt van DenDennis. Ik blijf het echt leuk vinden dat de kaart zo mooi rechtop blijft staan.


Op de foto hier zijn de kleuren Distress inkt te zien die ik gebruikt heb om de achtergrond in een mooie avondlucht om te toveren. Na het op kleur brengen heb ik er nog water overheen gesprayd. Met wat verdunde gesso heb ik er ook nog "sneeuwvlokken" op gespetterd.


Na lange tijd heb ik de Polychromos van Faber Castell weer eens tevoorschijn getoverd. De leuke digi is van Mo Manning en hoort bij het Patreon lidmaatschap van deze maand.
Achter de digi heb ik de Nordic Christmas huisjes van Joy crafts gezet. Met een witte gelpen heb ik een soort van sneeuw op de daken van deze huisjes gemaakt.
Met de Snow Effect van Nellie Snellen en de Eiskristall van Viva heb ik de sneeuw onderaan het geheel gemaakt.
De lichtjes in de lantaarn (Joy crafts, 6002/0795) heb ik met Distress inkt gemaakt. Met de verdunde gesso heb ik ook op de kerstboom (Joy crafts, 6002/1144) dwarrelende sneeuwvlokken gemaakt.


De bijpassende tekst komt uit de Boom stempelset van Carlijn design.
De muzieknootjes heb ik gestanst met mal LF1712 van Lawn Fawn en bewerkt met een witte gelpen.
Voor het strookje achter de tekst heb ik dezelfde kleuren Distress inkt gebruikt als in de lucht maar dan van rechts naar links. 

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen met dit kerstkaartje.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende creatie !

Groetjes !




1 opmerking:

Elly zei

Wat een mooi kaartje is het Lilian.
Mooie kleuren.
Groetjes Elly

Een reactie posten