woensdag 20 november 2019

75 Bday !


Hallo allemaal,

Vandaag geen kerstkaartje maar een mannenkaartje. 
Afgelopen week werd mijn schoonvader 75 jaar. Deze mijlpijl verdiend natuurlijk een toepasselijk kaartje.


De basis is mal 470.713.184 uit de nieuwste collectie van Dutch Doobadoo. Ook de cijfers komen uit de collectie van Dutch Doobadoo (470.715.805)
Met het Gentlemen Style deign papier van Joy crafts (6011/0636) heb ik de basis aangekleed. Bij deze papier set is ook een met bijpassende accessoires (6011/0420) set verkrijgbaar waarvan ik de banners en de ster heb gebruikt.


In de achtergrond heb ik boven het ribbelkarton de leuke randmal (6002/1318) gebruikt uit de Gentleman collectie van Joy crafts.
De digi is van Mo Manning en heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell.
Voor de finishing touch heb ik nog drops gemaakt met de Nuvo Pearl Drops.

Ik hoop dat ik jullie tussen al het kerstkaartengedruis heb kunnen inspireren met dit kaartjes.
Een hele fijne dag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie.

Groetjes !



1 opmerking:

Sonja zei

Leuke, stoere mannenkaart! Gefeliciteerd met je schoonvader!

Een reactie posten