woensdag 6 november 2019

Xmas present in a card


Hallo allemaal,

Terwijl ik dit blogbericht typ ben ik aan het nagenieten van een gezellige dag op de KreaDoe. 
De meiden vinden het altijd erg leuk om hier samen naar toe te gaan waardoor deze dag dan ook stond in het teken van hun interesses. Erg leuk want die zijn natuurlijk iets anders dan de mijne maar dat geeft natuurlijk ook weer inspiratie voor mijn kaartjes.
Met dit kerstkaartje hoop ik dat ik jullie vandaag kan inspireren.


Het leuke Bendy model van Dutch Doobadoo vormt de basis van dit kaartje. 
Ideaal om een klein tafereeltje mee te maken. Met kerst in aantocht heb ik gekozen voor een kerst versie maar dit model is ook erg leuk om een ander soort tafereeltjes mee te maken.
Met het Sleigh Ride design papier van Joy crafts (6011/0633) heb ik het model aangekleed.


De leuke digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. De laatste tijd heb ik veel met de potloden gekleurd dus het werd weer eens tijd om de stiften tevoorschijn te halen. 
Iedere keer blijf ik mij erover verbazen, dat je het niet "verleert". Kleuren blijf ik dan toch ook het leukst vinden aan het maken van een kaartje.


Op de middelste flap heb ik twee kerstbomen gemaakt. Deze bomen van Marianne Design (LR0378) heb ik uit twee kleuren groen gestanst. Voor de bomen heb ik kerstcadeautjes gemaakt met de nieuwe cadeautjes mal van Marianne Design (CR1488).


Met het scrapbooking stencil van Joy crafts (6002/0864) heb ik een pocket gemaakt voor in de achtergrond van de mal. Het design papier bevat leuke labels en die lenen zich dus perfect voor in deze pocket. Met lintjes aan deze labels ziet het er nog feestelijker uit, en vallen ze meer op in de achtergrond.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen en zie jullie graag weer terug bij mijn volgende creatie.

Groetjes !





6 opmerkingen:

Ela zei

Heerlijk vrolijke kaart! En er popt gelijk een ideetje op.. Geniet maar lekker na van de leuke dag! Groetjes Ela

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke kaart in vrolijke kleurtjes maakte je ervan Lilian.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Een leuke en ook vrolijke kaart ,Wat jij het leukste vindt aan kaarten maken is het inkleuren en ik zie daar het meeste tegenop.Gelukkig maken we niet allemaal het zelfde.
groetjes Marjan.

Lilian Sevriens zei

Dank je ! Ik ben wel benieuwd naar jouw ideetje ...

Lilian Sevriens zei

Dank je wel !

Lilian Sevriens zei

Dank je wel ! Er zijn ook hele leuke plaatjes waardoor kleuren niet hoeft. Voor elk wat wils, heerlijke hobby hebben we toch !

Een reactie posten