vrijdag 1 november 2019

X-mas star


Hallo allemaal,

Tijd weer om een kerstkaartje met jullie te delen.
Bij dit kerstkaartje heb ik weer verschillende merken en producten met elkaar gecombineerd.
Het was dus weer een feestje om te maken 


Uitgangspunt voor dit kaartje was de mooie grote 3d-kerstster (STENCILWJ232) uit de nieuwste collectie van Studio Light. De Saphira mal van Dutch Doobadoo (470.713.159) laat deze ster goed tot zijn recht komen.


In de achtergrond heb ik design papier uit de Sleigh Ride set van Joy crafts gebruikt. Met het glitterpapier van Jilliez heb ik de bodem van dit tafereel van een sneeuwlaag voorzien. 
In deze sneeuwlaag "verbaast" het meisje met de slee (digi van Mo Manning) zich over deze mooie ster.


De muisjes uit de Mice on Ice stempelset (LF2031) van Lawn Fawn heb ik gestempeld zonder schaatsen. Het kleurwerk van deze muisjes alsook het meisje met de slee heb ik gedaan met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell.


De kerstbomen (Marianne Design, CR1483) heb ik voorzien van een laagje sneeuw door het Snow Effect van Nellie Snellen te combineren met de Eiskristall van Viva. Deze combi heb ik ook gebruikt bij de muisjes en het meisje met de slee. Hierdoor lijkt het alsof ze echt in de sneeuw staan.

De kerstwens heb ik gestempeld met een stempel uit de Ho Ho Ho set van Calrijn design. Deze set behoort inmiddels bij mijn favorieten.
Voor de afwerking heb ik nog enkele pailletten in de achtergrond verwerkt en sneeuwvlokjes gestempeld die horen bij de Mice on Ice set van Lawn Fawn.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kerstkaartje.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij de volgende creatie !

Groetjes !


2 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige kaart !
Groetjes
Margo

Annie H zei

Prachtige kaart, supermooi met die ster en de leuke digi en muisjes. Echt een schitterend geheel.
Groetjes, Annie

Een reactie posten