zondag 27 oktober 2019

Baby Boy


Hallo allemaal,

Vandaag een baby-kaartje op mijn blog. Zo leuk om deze af en toe te mogen maken. 
Nu is het voor mij een kleine uitdaging om dit voor een jongen te maken aangezien ik moeder van twee dochters ben, en roze mijn favoriete kleur is.


Voor de basis heb ik het leuke schild (470.713.176) van Dutch Doobadoo gebruikt. Met het Vintage Babyboy design papier heb ik de basis aangekleed. Bijpassend bij dit design papier is een set o.a. labels. Uit deze set heb ik de bingokaartjes gebruikt. 
Met het Wybert mask stencil (470.715.121) van Dutch Doobadoo en structuurpasta heb ik in de achtergrond nog een patroon gemaakt.


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell. Na het uitknippen van de digi heb ik deze op een mooie blauwe mal (6002/1141) van Joy crafts gemaakt.


De tekstreep op het ribbelkarton zat onderaan een van de vellen design papier en vond ik wel leuk zo erbij passen.
De kersverse vader houdt van tractors dus deze mocht absoluut niet ontbreken op het kaartje. Met mal 6002/0796 van Joy crafts heb ik deze uit kraft papier gestanst.
Om het rood uit de speentje subtiel terug te laten komen op het kaartje heb ik er nog twee lieveheersbeestjes bij gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen met dit baby-kaartje.
Wens ik jullie nog een creatieve zondag en graag tot ziens bij mijn volgende kaartje !

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten