vrijdag 11 oktober 2019

Kerstengel


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik graag een kerstkaartje met jullie delen.
De afgelopen week was ik druk bezig met de voorbereidingen voor de demo tijdens de open dag bij 't Boekensteuntje in Tegelen. Mocht je a.s. zaterdag dus tijd en zin hebben, kom dan tussen 10 en 16 uur langs voor heel veel inspiratie.


Voor dit kaartje heb ik mal 470.713.175 van Dutch Dooabdoo als basis gebruikt. Niet echt een mal die je meteen zou kiezen voor een kerstkaart, maar dat vind ik juist de uitdaging. In mijn hoofd had ik er geen kerstkaart mee in de planning. Toch wilde graag met deze mal aan de slag maar ook een kerstkaartje maken. Dan zit er maar een ding op, een combinatie maken.
Met het Merry Lama design papier van Joy crafts heb ik de mal aangekleed. Deze set vind ik echt geweldig !


Deze schattige kerstengel is van CC designs (LP6, Angels). Het kleurwerk is gedaan met de Clean Colors. Met de Starry Colors van Gansai Tambi heb ik hier en daar een glitteraccent aangebracht.
De mooie cirkel waar deze kerstengel in vliegt is een mal van Joy crafts (6002/0910) gestanst in Jilliez glitterpapier.
De kerstboompjes in de achtergrond komen uit een set van Marianne Design, CR1483.
Een kerstgroet mag natuurlijk niet ontbreken. Hiervoor heb ik de Ho Ho Ho stempelset van Carlijn Design gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Wie weet zie ik jullie morgen en anders bij mijn volgende creatie op dit blog.

Groetjes !

1 opmerking:

Carole Pollard zei

stunning design such a great shape love this Love and hugs Carole x

Een reactie posten