zondag 29 september 2019

Rood met witte stippen


Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een een kijkje komt nemen op mijn blog. 
Begin van de week ben ik begonnen aan dit herfstkaartje. Het idee spookte al enige tijd door mijn hoofd sinds ik de Mice on Ice stempelset van Lawn Fawn in huis heb. Leuke is dat het eindresultaat toch weer anders is geworden dan vooraf bedacht.


Met een mask stencil en structuurpasta heb ik de achtergrond van een blokjes-patroon voorzien. Vervolgens ben ik met de Shimmer Powders van Nuvo in de weer geweest om de achtergrond van kleur te voorzien. 


De kleuren zijn bekend en dus ben ik aan de slag gegaan met het kleuren van de digi van Mo Manning. Hiervoor heb ik de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell gebruikt. Ook de muisjes uit de Mice on Ice stempelset van Lawn Fawn heb ik hiermee gekleurd. Misschien is jullie opgevallen dat de muisjes geen schaatsten meer onder hebben. Deze heb ik voorzichtig met de Stamp Shammy weggepoetst nadat ik de muisjes in de stempelinkt had gezet. Zo kun je deze leukerds dus ook zonder ijs gebruiken.

De grote paddestoel is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.691. Voor de hoed heb ik design papier uit de Rainy Days set van Joy crafts gebruikt.
De schattige Mushrooms van Jocelijne design passen ook perfect bij dit tafereel. In combinatie met de grasrand van Marianne design, CR1355 lijken ze nog kleiner.
Natuurlijk hoort er ook een tekst op dit kaartje. Hiervoor heb ik de Happy Happy Happy stempelset van Lawn Fawn gebruikt. 

Dit kaartje past perfect bij het weer van deze herfstige zondag.
Ideaal knutselweertje dus !

Ik wens jullie een fijne zondag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !




4 opmerkingen:

Gea zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elly zei

Wat een mooie kaart Lilian! En heb even verder gekeken door je blog, je maakt mooie dingen, en ben nu volger geworden.
Groetjes Elly

Gea zei

Goedemorgen, wat een prachtig tafereel. Zo zou ik een kaartje ook eens willen maken. Weet alleen nog niet hoe ik zoiets aan pak. PS.. als ik het nummer van de DDmal intoetst krijg ik de caravan te zien.. denk dus dat het verkeerde nummer erbij vermeld staat...😘

Creastudio Nancy zei

Een hele leuke kaart geworden Lilian! Leuke combinatie van allerlei merken.

Een reactie posten