dinsdag 10 september 2019

Foute kersttrui


Hallo allemaal,

De laatste jaren is de fouten kersttrui in opkomst, tijd dus voor een foute-kersttruien-kaartje.
Met mal 470.713.736 van Dutch Doobadoo heb je meteen een goede basis.


Het design papier Merry Lama van Joy crafts heb ik gebruikt voor de aankleding van deze mal. 
Tim Holtz heeft een leuke set met hangertjes wat natuurlijk perfect passen bij deze mal.


Mal 6002/1141 van Joy crafts heb ik in de achtergrond van de digi van Mo Manning gebruikt. Deze digi heb ik met de Watercolor Paint van Studio Light ingekleurd. Met de Nuvo Aqua Shimmer pen heb ik de details van een mooi subtiel glitterlaagje voorzien.


In de achtergrond heb ik de kerstboom van Joy crafts, 6002/1141 in twee kleuren groen verwerkt. Door met twee kleuren te werken krijg je net een beetje extra diepte.
De tekst komt uit de CSEN007 stempelset van CC designs, die inmiddels tot een van mijn favoriete behoort.

Ik moet eerlijk bekennen dat toen ik deze mal zag ik hem eerst een beetje vreemd vond maar nu vind ik hem eigenlijk ontzettend leuk. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze foute kersttrui,
Wens ik jullie nog een mooie dag en graag weer tot de volgende keer !

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten