vrijdag 13 september 2019

Sleetje rijden


Hallo allemaal,

Je begint al goed te merken dat de zomer op zijn einde loopt. Ik hou erg van de zomer dus vind het altijd erg jammer. Gelukkig is de herfst ook een mooi jaargetijde, op de herfstbuitjes na dan (hihi)
De kerstdagen komen nu ook dichterbij dus tijd om een beetje actie achter de kerstkaartjes te zetten.


Voor dit kaartje heb ik als uitgangspunt het Gentlemen Style design papier van Joy crafts gebruikt.
De blauwe en bruine tinten uit deze set zijn prachtig en de neutrale vellen lenen zich dan ook best voor een kerstkaartje.

De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Waterpaint van Studio Light. Met Nuvo Glimmer Paste heb ik de sneeuwlaag extra laten shinen. De sneeuwvlokjes heb ik gemaakt met Embossing Enamel van Stampendous.

De Nuvo Glimmer Paste heb ik ook gebruikt om de sneeuwvlokken rand (Joy crafts, 6002/2021) te laten shinen. Achter het plaatje steken nog twee Happy Holidays Pine Trees van Joy crafts uit. 
De tekst is uit een leuke stempelset van Marianne Design, PL1517.


Aan de binnenzijde van dit kaartje heb ik de mooie stans uit de Silent Night set van Joy crafts (6002/1143) verwerkt.
Uit de collectie van Joy crafts komen ook de kerstster (6002/1048), de hulsttakjes (6003/0059) en de takjes van de mistletoe (6003/0094).

Ik geniet nog even de nazomer en knutsel ondertussen vrolijk verder aan de kerstkaartjes.
Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en graag tot de volgende keer !

Groetjes !

1 opmerking:

Een reactie posten