zaterdag 7 september 2019

Beauty - Mo Manning challenge


Hallo allemaal,

Afgelopen maand ben ik in de prijzen gevallen bij de challenge van Mo Manning. Hierdoor mag ik deze maand gast dt zijn en jullie inspireren met een kaartje met het thema uit de challenge van deze maand.



Deze maand vormen onderstaande 4 kleuren het thema voor de challenge.
Een geweldige kleurencombi vinden jullie ook niet?

De schattige digi die ik gebruikt heb vind je hier:
Voor het kleuren heb ik Zig Clean Colors gebruikt.


De basis van deze kaart is een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.125. Het Tropical Summer design papier van Joy crafts (6011/0549) bevat de kleuren uit de challenge dus heb ik deze gebruikt voor de aankleding van de basis.
De nagellak mal van Dutch Doobadoo (470.713.690) past natuurlijk perfect bij de digi en mag dan ook niet ontbreken op dit kaartje. 
Daarnaast heb ik nog de Branch Leaves (6002/0939) van Joy crafts gebruikt voor bij de bloementoef. De tekst button is ook van Joy crafts, 6410/0096 en maakt deze kaart net iets stoerder.
Met pailletten in bijpassende kleuren is het kaartje helemaal af.


Via onderstaande link kom je op de challenge pagina, doen jullie mee?
De challenge loopt de hele maand.
Ik hoop dat ik jullie op ideetjes heb gebracht met dit leuke thema, wat overigens ook erg leuk voor een kerstkaartje gebruikt kan worden.
Veel succes en plezier alvast met het maken van jullie creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten