woensdag 4 september 2019

Gevulde verjaardagsenvelop


Hallo allemaal,

Tijdens een van de live uitzendingen van 't Boekensteuntje Creatief ben ik aan de slag gegaan met Dutch Doobadoo mal 470.713.335. Ter voorbereiding van deze uitzending had ik deze envelop al als basis gemaakt. Hij lag nog al die tijd te wachten om verder gepimpt te worden en dat is nu gelukt !


De basis van deze envelop heb ik bekleed met het Merry Lama design papier van Joy crafts (6011/0617). 


Het pimpen heb ik gedaan met de stempelset Sending Sweet Celebration Wishes van My Favorite Things. Deze gezellige diertjes en lekker taartjes heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors.


Tijdens de uitzending heb ik met de fuse een zakje met snoepje gemaakt voor in de envelop. Ik ben nog op zoek gegaan naar meer "lekkers" voor erin. Tijdens mijn zoektocht vond ik een niet al te grote reep chocolade waar ik zelf een nieuwe bijpassende wikkel om gemaakt heb.
Met bijpassende lintjes heb ik de ster-lolly nog verder opgeleukt.


Ik vond het een feestje om deze envelop verder te pimpen en hoop dat ik jullie ook nog op ideetjes heb kunnen brengen.

Via onderstaande link is het filmpje waarin ik alles uitleg nog eens terug te bekijken:
https://youtu.be/rfaBxaKgLeQ

Wens ik jullie weer een fijne dag en tot snel !

Groetjes



2 opmerkingen:

Dora zei

Prachtig. Een hele mooie serie.

Creamiekie zei

Heel mooi, wat een grote klus.

Een reactie posten