zondag 28 oktober 2018

On a Bookshelf

 
Hallo allemaal,
 
Voor deze Jilliez creatie ben ik aan de slag gegaan met Jilliez Mask Stencil 2018/0005.
 
 
 
2018/0005
 
Op WaterArt papier heb ik eerst met het mask stencil en structuurpasta reliëf aangebracht.
Nadat het goed was opgedroogd heb ik met de mal van Studio Light de Memorydex kaartjes eruit gestanst. Het op kleur brengen van de kaartjes heb ik met de Distress Oxide inkt gedaan. Voor nog meer effect ben ik nog in de weer geweest met de Shimmer Powders van Nuvo.
 

 
De poesjes komen uit de On a Bookshelf stempelset van Gerda Steiner. Deze heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors.

 
Mijn Memorydex heeft er weer twee kleurige creaties bij en begint al aardig vol te raken.
Zo leuk om eens af en toe weer doorheen te draaien.
 
Dit was mijn bijdrage weer voor deze week.
Ik wens jullie nog een mooie zondag !
 
Groetjes,
 
 

1 opmerking:

Margo zei

wauw die zijn prachtig ! Wat een mooie kleuren !
Groetjes
Margo

Een reactie posten