zondag 21 oktober 2018

Hoera, een A diploma !!!


 
Hallo allemaal,
 
Vorige week liet ik jullie een baby kaart waarin ik de letters van de Jilliez Baby Album Creator had gebruikt. Natuurlijk heeft mijn creatieve brein niet stilgestaan en heb ik nog een creatie bedacht waarin ik deze Album Creator heb gebruikt, nu in combinatie met de Jilliez Card Creator Elisabeth.
 
 
 

2018/0018 Jilliez Album Creator Baby
2018/0018                                            2018/0017
 
 
De Card Creator mal heb ik eerst overgetekend op wit cardstock en vervolgens op het Seashore design papier van Noor! design (6011/0517). Dit heb ik ook met de letter A uit de Album Creator gedaan.
 
Voor de aankleding heb ik in de achtergrond nog de mooie Waves mal uit de Sailing Home collectie van Noor! Design gebruikt. Voor extra effect heb ik deze in zowel wit als blauw cardstock uitgestanst en iets verspringend achter elkaar geplakt.
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell.
 
 
Mon Ami Blub zwemt zelfs in tweevoud over mijn kaartje. Deze heb ik eerst gestanst op WaterArt papier en daarna bewerkt met Distress inkt om zo een echte goudvissen-look te creëren. Achter de visjes heb ik een wobble geplakt zodat ze ook echt kunnen wiebelen, hihi.
Met het Word Punch Board van We R Memorie Keepers heb ik tot slot nog de labels gemaakt. 
 
Ik hoop dat ik jullie weer op ideeën heb kunnen brengen.
 
Groetjes,
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten