dinsdag 9 oktober 2018

Jilliez bloghop Doorhanger

 
Hallo allemaal,
 
We hebben weer een Jilliez bloghop !
Dit maal met de leuke Jilliez Doorhanger:
 
 
Na de babyversie, die jullie al eerder op mijn blog hebben gezien, is het vandaag tijd om de Halloween versie te showen.
 
 
Voor deze creatie heb ik ook nog gebruik gemaakt van een van de Jilliez Masks:
 
2018/0006 Jilliez Mask Stencil
 
Op zwart cardstock heb ik de Card Creator Doorhanger van Jilliez als eerst overgetekend en daarna ook nog op aquarelpapier.
Op het aquarelpapier heb ik met het Jilliez Mask Stencil en structuurpasta reliëf aangebracht. Deze mask doet me een beetje aan een spinnenweb denken zo in combinatie met het Halloween thema.
Nadat de structuurpasta is gedroogd ben ik aan de slag gegaan met Distress Oxide inkt voor een mooie "Halloween" oranje kleur.
 
Voor de verder aankleding heb ik gebruikt gemaakt van het spinnenweb van Marianne Design (CR1422). De leuke spookjes van Joy (6003/0087) heb ik rondom de digi van Mo Manning verwerkt. Het kleurwerk is gedaan met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell.
Ook zien jullie nog de Halloween Tree van Joy (6002/1071) in de achtergrond. Bij deze boom zitten ook de vleermuisjes die in de verte vliegen.
 
Dit was mijn creatie weer voor vandaag.
Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van Sandra, veel plezier !
 
 
Groetjes,
 
 

9 opmerkingen:

Betina zei

grappig geworden, met al die leuke spinnenwebjes en vooral ook die leuke digistamp.

Margo zei

Prachtig Lilian !
Groetjes
Margo

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Unknown zei

Super gave halloween hanger en het stencil geeft het net dat subtiele extraatje. Mooi hoor

Wilma Huizinga zei

Mooi die herfstkleuren!

Astrid van der Linde zei

Ontzettend mooie hanger Lilian!! Hele mooie kleuren!! Super leuk!! <3

creamaris zei

Lekker heksachtig! Leuk om te zien.

Louwina Zijlstra zei

Ik vindt hem heel leuk en hou van halloween.

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een schatje

Een reactie posten