zondag 7 oktober 2018

Happy Halloween

 
Goedemorgen allemaal,
 
Hoewel ik niks met Halloween heb vind ik het erg leuk om kaartjes in dit thema te maken. Beetje raar misschien maar ik zou ook niet weten hoe dit komt, hihi.
 
 
De Card Creator mal van Jilliez heb ik als basis gebruikt voor deze creatie.
Eerst heb ik deze overgetekend en uitgeknipt op kraft en daarna op design papier (Noor Design, 6011/0567).
2018/0017 Jilliez Card Creator
 
Het leuke aan deze mal vind ik dat de kaart diepte krijgt doordat je hem vouwt en hij ook nog blijft staan. Belangrijk hierbij is dat je iets maakt waar het flapje achter kan blijven haken.

 
Op het flapje heb ik een digi van Mo Manning verwerkt welke ik gekleurd heb met de Polychromos van Faber Castell.
De pompoenen (Noor Design, 6002/0969) heb ik gestanst uit een restje oranje design papier en daarna bewerkt met bruine inkt. De leuke vogelverschrikker is ook een mal van Noor Design, 6002/0798.
De tekst bovenin hoort bij de digi en heb ik na het printen uitgestans met een mal uit de Labels & Tags set van Noor Design. Door deze mal om te draaien en dan over te tekenen op oranje papier heb ik er een leuk mat randje bij gemaakt.
Voor de finishing touch heb ik hier en daar nog enkele doorzichtige Nuvo Drops gemaakt.
 
Dit was mijn creatie weer voor vandaag.
Ik wens jullie nog een fijne dag !
 
Groetjes,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten