vrijdag 19 oktober 2018

Merry Xmas in rood en blauw

 
Goedemorgen,
 
Ik ben aan het genieten van een weekje herfstvakantie samen met de kids.
Heerlijk lekker thuis met vooral niet veel op de planning. Naast het bijwerken van het huishouden staat er lekker veel knutseltijd op de planning. Wat wil een mens nog meer !
 
Het mooie Winter Time papier van Noor! design gleed door de brievenbus en ik heb er maar meteen de schaar in gezet.
De basis heb ik gemaakt met een leuke mal van Dutch Doobadoo (470.713.166).
De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell. Zo jammer dat ze bij Lili of the Valley gestopt zijn met de digi's.
Op een kerstkaart staan kerststerren altijd erg leuk. Op deze kaart heb ik ze gemaakt met de Happy Holidays Poinsettia mal van Noor! design (6002/1048). In de Happy Holidays serie heb je ook mooie fijne hukstblaadjes (6002/0775) en een liniaaltje met dennentakjes (6002/0769). Deze gebruik ik erg graag in combinatie met elkaar.
Achter het leuke rendier van Bella Lulu heb ik nog berkenbomen (Noor! design, 6002/0928) gemaakt uit wit cardstock.
Met het tab punch board van We R memory keepers heb ik de leuke tabjes gemaakt met de tekst gemaakt met het word punch board van We R memory keepers.
 
Ik ga nog even genieten van mijn laatste dagen vakantie en hoop dat ik mijn knutsel ideeën nog allemaal uitgewerkt krijg.
 
Groetjes !
 
 

1 opmerking:

Annie H zei

Oh super supermooi, heel mooie opbouw met de poinsettia’s als blikvanger. Gelukkig heb ik die digi ook nog :-)
Groetjes, Annie

Een reactie posten