zondag 14 oktober 2018

Baby Girl

Goedemorgen allemaal,
Afgelopen week ben ik aan de slag gegaan met de letters uit de Baby Album Creator.
 Deze keer heb ik er geen album mee gemaakt maar een baby kaart.


De letters van het album heb ik los overgetekend en daarna verwerkt op een eenvoudige rechthoekige basis.


Het design papier wat ik gebruikt heb is het Prima Ballerina papier van Noor! Design, 6011/0560.
In de achtergrond heb ik nog een strook hiermee gemaakt voor wat meer effect. Met de mooie randmal van Noor! Design, 6002/0934 heb ik gezorgd voor nog meer effect.
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell.

Met het Word Punch Board van WeR Memory Keepers heb ik er nog de tekst "Girl" aan toe gevoegd.
 Voor nog meer Girl-look heb ik hier een daar pailletten aangebracht.

Ik hoop dat ik jullie weer op leuke creatieve ideeën heb weten te brengen en wens jullie nog een creatieve zondag !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten