dinsdag 30 oktober 2018

Jilliez Bloghop Contour Creator Emily

 
Hallo allemaal,
 
Leuk dat jullie weer meedoen met de Jilliez Bloghop.
Met het team zijn we weer druk in de weer geweest met deze leuke Jilliez Contour Creator Emily.
 


2018/0002
 
Ik ben begonnen om deze mal over te denken op donkerbruin cardstock, gebroken wit cardstock en design papier. Het design papier komt uit de Happy Travel set van Noor! Design (6011/0593).
Het design papier komt ook terug op de strook ribbelkarton die ik over de hele breedte van de kaart heb gemaakt.
In het midden heb ik met een blauwe Noor! design mal (6002/0631) een mooi kader gemaakt voor de digi van Mo Manning. Deze heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell.

 
Natuurlijk heb ik ook gebruik gemaakt van verschillende mallen.
De Vintages Flourishes Hinges van Noor! design heb ik bewerkt met Embossing Enamel van Stampendous om een mooie verweerde look te creëren.
Tussen de wolken hangt de aardbol. Deze komt uit de Life is a Journey collectie van Noor! design (6002/0931). Ook de verrekijker komt uit deze set. Het glas in deze verrekijker heb ik met spiegelkarton gemaakt. Net echt, hihi.

 
De blaadjes in de bloemtoef zijn ook gemaakt met een mal uit de Vintage Flourishes collectie van Noor! design (6003/0081)
De tekst is uit een stempelset van Lawn Fawn (LF1409) en vond ik wel erg toepasselijk.
 
Dit was mijn bijdrage van deze bloghop.
Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van:
 
 
Veel plezier met hoppen !
 
groetjes,
 
 

11 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart! Groetjes Betha

Wendy Dierckx zei

Tof kaartje!

Mieke Duckers zei

Prachtige kaart!!

Petra L zei

Superleuk!

Carla zei

Toppie mooi papier ook.

Wilma van Bergen zei

Echt ontzettend leuk kaartje vooral met zo'n bijpassende digi stempel. Toppie!

Betina zei

heel leuk kaartje geworden, en ja, de sky is echt the limit (of toch niet??)

Unknown zei

Wat een lieffie en wat een vrolijke kleurtjes

Unknown zei

alweer zo'n mooie kaartje gemaakt rondom een mooi ingekleurde stempel

Margo zei

Wat een plaatje ! Erg mooie kaart en wat heb je dat schattige kereltje mooi ingekleurd !
Groetjes
Margo

Astrid van der Linde zei

Wat een superlief kaartje!! <3

Een reactie posten