dinsdag 23 oktober 2018

Jilliez Bloghop Mask Stencil

 
Goedemorgen allemaal,
 
Tijd weer voor de Jilliez Bloghop.
 
 
Vandaag zijn we met ons team weer aan de slag gegaan met dit leuke mask sencil
 
2018/0013
 
Ik heb deze met verschillende kleuren groene Distress inkt gemaakt en daarna uitgeknipt. Om de blaadjes extra te accentueren heb ik deze nog getekend met een zwarte fineliner.

 
Het design papier voor deze kaar komt uit de Vintage Soul set van Noor! Design (6011/0568)
Deze heb ik ook gebruikt in combinatie met de Press Boss van Tim Holtz voor de leuke buttons.

 
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell.
Met een mal van Marianne Design (CR1354) heb ik de leuke kleine vlindertjes gemaakt.
 
Dit was mijn bijdrage voor deze bloghop.
Jullie mogen nu verder hoppen naar Sandra, veel plezier !
 
Groetjes,
 
 

5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schattige kaart! Groetjes Betha

Betina zei

Superlief kaartje!

Roelfina zei

Wat een lief kaartjes met het mooie papier ook

Wendy Dierckx zei

Hou wel van deze kleuren! Leuke knipoog naar Halloween ook dit prentje!

Astrid van der Linde zei

Super mooi!! En wat een leuke techniek ook!

Een reactie posten