maandag 12 september 2022

Puffin



Hallo allemaal,

Momenteel ben ik helemaal in de ban van de gave lijnen van AALL&CREATE.


Voor deze basis gebruikte ik al basis Studio Light Grunge mal STENCILSL345.
Uit mixed media papier stanste ik binnenste mal om deze vervolgens van kleur te voorzien met Distress Oxide. Je laten verrassen door de kleuren i.c.m. water is heerlijk om te doen. Daarnaast creƫer je ook nog eens jouw eigen unieke achtergrond, geweldig toch?


De Puffin vogel uit AALL&CREATE set #687 stempelde de ik eerst op mijn achtergrond. Vervolgens ging ik verder "bouwen" met delen uit stempelset #689.
De grote vogel stempelde ik nogmaals op aquarelpapier om deze vervolgens van wat kleur te voorzien. Na deze te hebben uitgeknipt plakte ik hem verhoogd op zodat er meer diepte ontstaat.


De kleine Puffin uit stempelset #689 drukte ik af op aquarelpapier en gaf ik ook een klein beetje kleur. Na het uitknippen verwerkte ik deze samen met een andere element uit deze stempelset op de kaart. Zo onstaat er meer geheel in de creatie.
Met de UV Resin van Craft Emotions maakte ik her en der enkele druppels en bewerkte ik het oog van de grote Puffin. Het zijn de kleine dingen die het doen ....


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel weer bij een volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten