zaterdag 20 augustus 2022

Leo

Hallo allemaal,

Tijdens onze vakantie in de Ardennen maakte ik het begin van deze creatie.
Ik had een heel koffer mee aan knutselspullen maar toch net niet alles om deze creatie af te maken, hihi.


Als basis gebruikte in Dutch Doobadoo mal 470.713.186. Deze maakte ik uit Waterart papier om vervolgens van kleur te voorzien met diverse kleuren Distress Oxide inkt.


Met AALL&CREATE mask stencil #142 maakte ik de kruisjes in de achtergrond.
De teksten en het symbool in deze achtergrond komen uit AALL&CREATE stempelset #587 even als het leuke poppetje. Dit meisje kleurde ik met de Promarkers van Winsor & Newton.


Om de achtergrond iets te breken maakte ik gebruik van stukjes van achtergrondmal CR1533 van Marianne Design. Daarnaast gebruikte ik ook stukjes AALL&CREATE washi-tape.
Tekststempel #630 van AALL&CREATE is momenteel erg favoriet en gebruikte ik dus ook bij deze creatie.

Met nog een bloemetje en hier en daar een dot UV Resin van Craft Emotions is de beestachtige creatie klaar.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten