donderdag 11 augustus 2022

Dahlia



Hallo allemaal,

Vandaag deze kleurrijke creatie om met jullie te delen. 
Zoals jullie wellicht weten werk ik graag met roze, dat is hier dan ook duidelijk te zien (hihi)


Als basis voor deze creatie gebruikte ik Studio Light mal SL-GR-CD198.
Op mixed media papier ging ik vervolgens aan de slag met de Distress Oxide inkten.
Nadat ik tevreden was met het kleurverloop maakte ik er her en der nog een patroon op met behulp van AALL7CREATE mask stencil #142. Door dit patroon aan te brengen met dezelfde kleuren Distress Oxide inkt blijft het heel subtiel.


De mooie stempel #714 van AALL&CREATE stempelde ik vervolgens op de basis. 


Ik drukte deze stempel nogmaals af op stempelkarton zodat ik de drie bloemen apart kon kleuren. Het kleurwerk deed ik met de Polychromos van Faber Castell. Vervolgens knipte ik de bloemen uit zodat ik deze verhoogd kon opplakken. Voordat ik ze daadwerkelijk opplakte maakte ik er nog gedeeltes uit AALL&CREATE stempelset #449 achter, dit maakt het net iets spannender.
Door ook nog gebruik te maken van Washi-tape ontstaat er meer diepte in de creatie. 
Om het af te maken verwerkte ik er nog een stukje tekst op van AALL&CREATE stempelset #630.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten