maandag 8 augustus 2022

Lady's by the Sea

Hallo allemaal,

Mijn zomervakantie vandaag afgetrapt met het maken van een zomers kaartje.
Ik blijf het een geweldig vinden om mee aan de slag te gaan.


Als basis gebruikte ik een tag uit de Studio Light Grunge collectie (SL-GR-CD88). Deze heb ik iets verkleind omdat ik graag met de Seaside Greetings design papier van Craft O'Clock wilde werken in formaat 20,3x20,3 cm.


De leuke meisjes heb ik gemaakt met de Summer Sweethearts stempelsets van Craft Emotions. De meisjes in deze sets kun je helemaal zelf samenstellen en daardoor ook heel goed met elkaar combineren. Superleuk dus !
Ik heb ze ingekleurd met de Promarkers van Winsor & Newton.


In de achtergrond heb ik een visnet verwerkt (Marianne Design, CR1409).
Bij de bloemen heb ik ook nog leuke zee-dingen verwerkt; een anker (Marianne Design, LR02322 en een roer (Marianne Design, LR0417). Deze heb ik allebei bewerkt met embossing poeder voor een grungy look.
De leuke blaadjes bij de bloemen zijn van Craft Emotions (115633/0277).


Het maken van een bedel van deze leuke vis uit Ocean 9 set van Craft Emotions stond al een tijdje op de planning en maakt deze creatie helemaal af !

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze zomerse creatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel weer bij een volgende creatie.

Groetjes !




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten