zaterdag 13 augustus 2022

Woodpecker

Hallo allemaal,

Vaak maak ik voor het creëren van achtergronden gebruik van (aquarel)verf.
Deze keer heb ik gekozen om weer eens gebruik te maken van inkt en ook dit blijft superleuk om te doen.


Voor de basis stanste ik de op-een-na-grootste tag uit van Studio Light set SL-ES-CD105 uit mixed media papier. Doordat dit papier zwaarder is kan het meer water aan waardoor je lekker kunt kliederen, hihi. Nadat ik tevreden was over de kleur in de achtergrond pakte ik de stempels erbij.


De AALL7CREATE #689 gebruikte in gedeeltelijk in de achtergrond met zwarte Versafine.
Met de blauwe Distress Oxide stempelde ik de Woodpecker tekst uit set #687 in deze achtergrond om het net iets "spannender" te maken.
Met washi-tape creëerde ik wat meer diepte in het geheel waardoor de specht uit det #687 wat meer tot zijn recht komt. De specht kleurde ik met de Derwent Inktense potloden. Met nog elementen uit stempelset #689 achter de specht springt deze er nog meer uit.
Als finish touch mag een tekst natuurlijk niet ontbreken, deze maakt ik met stempelset #630.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten