maandag 26 september 2022

The Beauty of Nature

Hallo allemaal,

Vandaag op deze regenachtige herfstdag maakte in deze creatie met lekker vrolijke kleuren.
Het fleurt de dag meteen een stukje op, hihi.


Deze Distress Oxide kleurencombi pakte ik random, pas toen ik ermee aan de slag ging ontdekte ik dat dit een groot contrast was met het grijze weer van buiten.


Met deze drie Distress Oxide kleuren beinkten ik de stempel uit AALL&CREATE stempelset #729 en drukte dit af op mixed media papier. Vervolgens sprayde ik hier nog wat water over voor een nonchalant effect.


AALL&CREATE stempelset #543 stempelde ik vervolgens met zwarte Versafine door deze achter grond. 
Met de Distress Oxide Evergreen Bough heb ik de achtergrond vervolgens verder op kleur gebracht.
Om de achgtergrond nog iets spannender te maken tekende ik nog enkele hexagons met behulp van AALL&CREATE stencil #108.


De vlinder uit AALL&CREATE stempelset #729 stempelde ik vervolgens nog twee keer met zwarte Versafine en kleurde deze met de Derwent Inktense potloden. Deze verwerkt ik tot 3 clusters op deze creatie.


Met nog een wat tekst die ik haalde uit AALL&CREATE stempelset #729 en her en der een stukje washi-tape is deze creatie compleet.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie weer terug bij een volgende creatie.

Groetjes !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten