dinsdag 13 september 2022

Swan

Hallo allemaal,

Ik ben nog even verder gegaan met de Flock Together set van AALL&CREATE.
Vandaag was de elegante zwaan aan de beurt.


De basis maakte ik van slimline tag CR1576 uit de collectie van Marianne Design.
Hierop bracht ik met een brayer de verschillende kleuren Distress Oxide aan.


De zwaan stempelde ik meerder malen in de achtergrond waarbij ik er een een extra schaduwrand gaf.
AALL&CREATE stencil #142 verwerkte ik ook in de achtergrond voor wat meer diepte.


De zwaan stempelde ik op Waterart papier en gaf ik een mooie witte glans met de Starry Colors van Gansai Tambi. Dit geeft de perfecte sfeer aan de zwaan.


Uit AALL&CREATE stempelset #689 gebruikte ik ook de zwaan en nog enkele vakjes. Deze elementen komen allemaal bij elkaar in de cirkel die gestanst is met CR1597 van Marianne Design.


Met een strik en her en der een drop gemaakt met de UV Resin van Craft Emotions is deze creatie klaar.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Inmiddels draait mijn creatieve brein weer overuren dus ik hoop jullie snel weer te begroeten.

Groetjes !





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten