maandag 19 september 2022

Violin

Hallo allemaal,

Dit weekend was het echt knutselweer en hier heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt, hihi.
Gelukkig had ik ook nog wat ideetjes in mijn hoofd waaronder deze muzikale creatie.


De basis maakte ik met Studio Light mal SL-GR-CD198. Uit wit mixed media papier stanste in de binnenste laag die ik vervolgend bewerkte met Distress Oxide in roze en bruin tinten.


Het randje bewerkte ik met een combi van Cadence Reliefpaste Klassik en Cadence Reliefpaste Texture. Hierdoor krijg je net weer een extra effectje aan je creatie.
De viool uit AALL&CREATE stempelset #682 stempelde ik vervolgens in de achtergrond. AALL&CREATE stempelset #686 gebruikte ik nog in de hoekjes van deze creatie. 
Met AALL&CREATE mask stencil #142 en Distress Oxide maakte ik de achtergrond nog net iets spannender.


De viool stempelde ik nogmaals af op Waterart papaier en kleurde ik vervolgens in met Derwent Inktense potloden. In de bloemen voegde ik wat extra glans toe met de Gansai Tanbi Pearl Colors. 


De tickets achter de viool maakte ik met AALL&CREATE set #757. Met een disteresser en bruine inkt gaf ik ze een oude look nadat ik ze ook nog een beetje had gekreukt.
De leuke vogeltjes bij de bloemen en op de viool komen uit AALL&CREATE stempelset #530 en maken deze creatie compleet.
De tekst komt uit mijn inmiddels favoriet AALL&CREATE stempelset #630.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot de volgende keer.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten