donderdag 22 september 2022

Robin

Hallo allemaal,

De tijd van het kerstkaartjes maken is alweer aangebroken dus vandaag dit kerstkaartje om met jullie te delen.
Toen ik AALL&CREATE stempelset #690 zag kon ik deze natuurlijk niet weerstaan met een dochter die Robin heet. Natuurlijk zijn de boomklever en het roodborstje ook bijzonder leuke vogels. 
Het maken van deze kaart geeft dus een extra dimensie. 


Als basis voor deze kerstkaart heb ik Marianne Design tag CR1551 gebruikt. De buitenzijde uit zwart cardstock en de binnenzijde uit Mixed Media papier.


Het Mixed Media papier bewerkte ik met een brayer en Distress Oxide inkt. Het roodborstje uit AALL&CREATE stempelset #690 stempelde ik op deze achtergrond. Vervolgens ging ik aan de slag met de AALL&CREATE cirkelstempel #755. Deze matcht leuk met de cirkel uit het roodborstje waardoor er een mooie samenhang ontstaat. 


Het kleurwerk van het roodborstje en de drie crikels deed ik met de Daniel Smith Watercolor dots. Zo handig deze setjes.

Met Marianne Design LR0726 maakt ik de hulst waar het roodborstje in zit. De rode besjes maakt ik met een Edding Acrylic 3d marker. De inhoud hiervan is iets dikker waardoor de besjes een echt 3d effect krijgen.
Deze marker gebruikte ik her en der ook nog voor de finishing touch.

Ontzettend leuk dat jullie weer een bezoekje hebben gebracht aan mijn blog.
Hopelijk mag ik jullie weer begroeten bij de volgende creatie.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten