dinsdag 20 september 2022

B-day Cat

Hallo allemaal,

Ik ben weer flink aan de klieder geweest.
Tijdens een van haar workshops heeft Tracy Evans mij geïnspireerd met het gebruik van Distress inkten.
Ik ben wel van het ontdekken dus mijn tocht is begonnen, hihi.


Als basis gebruikte ik Mixed Media papier zodat ik ook flink met water aan de slag kan zonder dat het papier meteen krom trekt. Ik bouwde met de verschillende kleuren Distress Oxide een achtergrond.   


Met AALL&CREATE stempelset #570 stempelde ik de kat in deze achtergrond. De vogels uit stempelset #530 versterken de knipoog van de kat.


De kat stempelde ik nogmaals af op Waterart papier en kleurde ik in met de watercolors van Sennelier.
Extra leuk detail is de Craft Emotions UV Resin in de brillenglazen. Helaas niet goed te zien op de foto's maar het is net een echte bril.


De tekst uit stempelset #666 past helemaal bij de sfeer, lekker speels.


Mal LR0767 van Marianne Design gebruikte ik als basis voor deze creatie. Het randje geeft toch net iets meer sfeer dan een gewone strakke matlaag.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten