vrijdag 5 maart 2021

A bee and a butterfly

Hallo allemaal,

Ik heb het helemaal te pakken met de gelli plate. Wat leuk om hiermee te werken.


Voor deze creatie heb ik gebruik gemaakt van een grote gelli plate. Het werken hiermee geeft weer een hele andere dimensie. 
Met van allerhande mask stencils en een combi van Dylusion, Finnabair en Cadence verf is dit het resultaat geworden. Het is toch elke keer weer een verrassing wat eruit gaat komen. Ik merk dat ik het nog steeds wel lastig vind dat je weinig controle hebt over dit proces maar het loslaten begint mij al aardig te bevallen.


Met STENCILSL345 van Studio Light heb ik vervolgens een mooi stuk uitgestanst. Met STAMPSL503 heb ik deze basis nog verder bewerkt. 
Ik wilde er ook graag iets van reliëf in verwerken en heb hiervoor gebruik gemaakt van Cadence Dora Perla Metallic Relief Paste icm een mask stencil.


De bloem uit STENCILSL385 van Studio Light heb ik er vervolgens op verwerkt voor nog meer diepte. Hiervoor heb ik de leuke digi van Mo Manning gezet, die ik gekleurd heb met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell.
Alls laatste heb ik nog de vlinders en de tekst toegevoegd.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje, hopelijk zie ik jullie weer bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten